vrijdag 6 augustus 2010

Even schrikken.

Vanavond reed ik door Amsterdam toen ik een aantal flitslichten en met oranje lichten zwaaiende groep mensen zag. In eerste instantie dacht ik aan een politiecontrole, maar bij het naderen bleek het helemaal niets met politie of wat dan ook te maken te hebben. Het bleek een stel skaters die, zonder enige vorm van proffesionele begeleiding onverlicht midden op de weg aan het rijden waren. Nu heb ik al vaker wild-west-verhalen over deze gasten gehoord, waarbij het aan de weggebruikers te danken is dat er, zover ik weet, geen slachtoffers gevallen zijn. Zo aan het amateurisme te zien van deze club, zal een en ander aan vergunningen missen, en zal een of andere overheid een oogje dichtknijpen, immers, als er iets misgaat, zijn de automobilisten toch de gebeten honden.
Mocht deze club meelezen, zorg voor goede begeleiding en goede aankondigingen. Het zal je waarschijnlijk wat geld kosten, maar daar zullen jullie geen bezwaar tegen hebben. Veiligheid gaat toch voor alles?

Geen opmerkingen: