donderdag 5 augustus 2010

Gemors.

Gisterenavond, toen ik thuiskwam, wilde ik een paar mailtjes beantwoorden. Helaas kwamen er de mailtjes sneller binnen dan ik kon beantwoorden. Daarnaast werd door de chat aandacht gevraagd. En toen ik toch op de chat zat, klikte ik, na wat gechat te hebben met mensen uit België en Nederland, nog een paar mensen uit Zuid-Afrika aan, die ik al een tijdje niet gesproken, of beter, gechat had. Het eerste gesprek, met Fred ging prima. De twee gesprekken daarna gingen minder. Susan, de dame die mij de eerste kneepjes van het Afrikaans heeft geleerd, viel halverwege het gesprek gewoon weg. Een gesprek daarna, met Donovan, werd ook bruusk afgebroken. Vooral bij Donovan, de eerste persoon op deze aardbol waarmee ik ooit Afrikaans heb gesproken, is het naar dat ik vrijwel nooit netjes een gesprek heb afgesloten. Misschien moet ik maar alvast afscheid nemen, voordat ik de chat begin.

Geen opmerkingen: