dinsdag 3 augustus 2010

Schrijven op de gsm.

Vandaag kwam mijn nieuwe gsm binnen. Mijn "oude" exemplaar had vrijdag definitief de geest gegeven, het ding zweeg in alle toonaarden. Er zat dus niets anders op dan op jacht te gaan naar een nieuwe. Mijn eisen aan de nieuwe waren dat er wifi op moest zitten en een mogelijkheid om het apparaat simpel uit te breiden. En zo viel de keuze wederom op een Nokia.
Het apparaat heb ik gisteren dan ook besteld. En zo kwam vanmorgen het pakketje met het toestel erin op ons kantoor aan. Met wat goochelwerk kreeg ik nimbuzz aan de gang, een voor mij onmisbaar programma om contact te houden met mijn buitenlandse klanten.
Ik was wat minder te spreken over het ontbreken van een toetsenbord. Wat ik niet wist was dat je op dit apparaat letterlijk kunt schrijven, en ik bedoel dan echt met een pen op het display.
In ieder geval ben ik weer terug.

Geen opmerkingen: