maandag 6 september 2010

Aardige man.

Op de snelweg ben ik een uiterst vriendelijke BMW-rijder tegen gekomen.
Toen ik gisteren een inhaalmanoeuvre was gestart, kwam over de linker rijbaan een BMW met een idiote snelheid aan gescheurd. Omdat ik al bijna op de linkerbaan zat, ben ik gewoon doorgegaan met mijn inhaalbeweging.
De man was uiterst vriendelijk, hij gaf zelfs twee keer grootlicht, een signaal wat je op de weg vaker gebruikt om je voorganger te laten weten dat je hem gezien hebt en zijn manoeuvre gewoon moet afmaken.
Ik moet zeggen dat ik bewondering voor deze man had. Toen ik klaar was met mijn inhaalmanoeuvre, haalde deze wagen mij en mijn voorganger in, kwam naar de rechter baan, ging weer naar links, kwam weer naar rechts om een wagen rechts in te halen.
Je uit het voorgaande twee conclusies hebben, de auto is defect, of de man is het rijbewijs niet waard en is gewoon een wegpiraat. Ik ga voor het eerste, omdat je dit vaker ziet bij BMW's. Het zijn waarschijnlijk gewone rotauto's die qua snelheid niet te doseren zijn en waarvan de helft van de verlichting niet werkt.
Jij denkt aan de tweede optie? Nee, deze man knipperde zo vriendelijk met zijn grootlicht.......

Geen opmerkingen: