donderdag 16 september 2010

Dat is een bult minder.

Veel mensen kennen mij niet anders dan met een bultje links bovenop mijn hoofd. In 2004 ben ik er als eens mee naar de dokter geweest, die mij vertelde dat het geen kwaad kon, en ik wel moest terugkomen als het ding zou ontsteken. Dit gebeurde een paar weken geleden. In stootte mijn hoofd, precies op die bult, dat trouwens een verstopte talgklier is. Na een paar dagen bleef deze dik, en werd zelfs nog dikker, waardoor ik afgelopen week met een behoorlijke bult bij de dokter op bezoek ging. Ik had een aantal jaren geleden ook al eens een bult gehad, die in het ziekenhuis is verwijderd. Deze dokter bood aan om het zelf te doen, en het kon de donderdag, vandaag dus, meteen gebeuren. Vandaag was ik op tijd op de afspraak. In de wachtkamer hoorde ik de dokter melden dat de snijtafel klaar was. Ik kreeg al beelden van een slagerij. Een uurtje later stond ik buiten, een paar gram lichter, en licht op de beentjes vanwege de verdoving, die perfect werkte. Op dit moment merk ik dat de laatste fase van de verdoving daar is, ik voel de wond trekken. Ik ben benieuwd hoe mijn vriendin zal reageren. Zij kent mij niet anders dan met die bult.

Geen opmerkingen: