maandag 2 februari 2009

Tv van de Aldi

Een paar weken geleden moest ik naar een klant voor problemen met de geluidsinstallatie. Omdat ik er toch was, vroeg de klant of ik de balken uit het beeld van haar breedbeeldtelevisie kon halen. Toen ik voor het apparaat kwam te staan merkte ik dat het geen breedbeeldtelevisie was, maar een monitor. Deze apparaten kunnen niet zoomen, en dit toestel zou altijd de balken houden. Ik was nieuwsgierig welke handelaar het voor elkaar krijgt om dit soort toestellen te verkopen. Het bleek de Aldi te zijn. Nu krijg je het volgende. De omschrijving van de mogelijkheden klopt en het toestel vertoont geen defect, en de klant keek er al een paar maanden naar. Je hebt dan geen recht op omruil. De klant heeft uiteindelijk een ander toestel bij mij gekocht. De klant had er geen moeite mee. Zelf vind ik het vreemd dat er nog mensen bij dit soort bedrijven koopt. Die toestellen komen daar niet zomaar.
Groetjes,
Robert.
P.S. Deze televisie is aankomende week weer bij de Aldi te koop.

Geen opmerkingen: