woensdag 7 april 2010

En toch.

Gisterenavond had ik twee vergaderingen en een sleutelavond voor de boeg. De sleutelavond op het trammuseum kon ik hierdoor sowieso al op mijn buik schrijven, praten en werken gaat nu eenmaal niet samen, hoewel er best wel eens interessante discussies plaatsvinden onder het sleutelen.
Ik dacht die twee vergaderingen makkelijk te kunnen doen, de een begon rond zeven uur, de volgende rond half negen. Wist ik veel dat bij de eerste vergadering een zeer interessante discussie ontspande, waar ik het niet meer kon maken om de, bij mij aanwezige, snor te drukken, en liep de vergadering uit tot tien uur.
Thuisgekomen gaf ik Ping, mijn magnetronoven, de opdracht mijn eten warm te maken, en heb ik meteen een mailtje naar de organisatie van de tweede vergadering gestuurd.
Toen Ping klaar was, heb ik het eten op gesmikkeld, en ben daarna begonnen aan het bestuderen van de binnenzijde van mijn oogleden.

Geen opmerkingen: