maandag 26 april 2010

Ik ben helemaal geen gamer.

Een paar maanden geleden kreeg ik een mailtje. Of ik mee wil doen met Farmville, een paar weken later gevolgd door eenzelfde verzoek voor Tiki Resort. Ach, wat voor kwaad kan het? Nou, dat merkte ik, en vooral de laatste tijd De spelletjes gaan langzaam je leven bepalen, net als die virtuele beestjes uit Japan in de jaren negentig. Bijkomend probleem is dat ik langzamerhand in het spel vastloop, voor de kenners, mijn boerderij en eilanden zijn vol. Daarbij maken de storingen bij Zynga, de spelletjesprovider, het er ook niet beter op.
Vandaag het ik een besluit genomen. Ik heb aankomende week een drukke week voor de boeg, met veel afspraken in de avonduren, dus ga ik afbouwen. Het was leuk, maar mijn rust gaat voor alles.

Geen opmerkingen: