dinsdag 20 april 2010

Wat een dag.

Mijn verjaardag liep iets ander dan gedacht. Al weken geleden had ik al met mijn vriendin afgesproken om vanochtend uitgebreid aan het gebak te gaan. Haar werk gooide echter roet in het eten, men had een cursus omgang met cliënten op het programma gezet, waar de medewerkers graag naartoe zouden gaan. Hierdoor liep meteen iets anders spaak, gebak meenemen voor het werk en de makkers van het trammuseum. Oké, ik had even een avondwinkel kunnen binnenrennen, en iets kunnen meenemen, wat dan meestal tegen de datum aanloopt.
De dag begon goed. Het eerste dingetje was een bezoek aan de tandarts, een aardige dame waar ook nog mee te lachen valt. Na het reinigen van mijn eetgereedschap, ben ik gewoon aan het werk gegaan, nou ja gewoon.....
Op mijn e-mail was het behoorlijk druk. Naast het gebruikelijke verkeer, kwamen ook felicitaties binnen, waarvoor dank, maar ook flink wat verkeer door het trammuseum. De insiders weten dat er in Amsterdam nog een tweede club actief was tot 2005, die bij ons museum een stel wagens heeft "geparkeerd" om vervolgens de huur niet te betalen. Deze club blijkt vorige week in surséance, zoals in Nederland een concordaat wordt uitgescholden, te zijn gegaan. Ik heb vanavond dus geen schroefje aangedraaid.
Kortom, het was een vreemde dag.

Geen opmerkingen: