maandag 22 februari 2010

Donald Duckies

Goed, ik ben dan aan het werk gegaan, maar helemaal lekker gaat het niet. De afgelopen nacht was een compleet drama. Vanwege de rugpijn ben ik vannacht een paar keer wakker geworden. Ook het opstaan ging niet veel beter. Omdat ik al problemen kon verwachten, was ik al eerder opgestaan. Hoewel, opgestaan. Het staan lukte de eerste paar minuten absoluut niet. Ik ben uit mijn bed eerst naar een stoel gekropen om mij, via diezelfde stoel, rechtop te richten. Ik stond, maar daar was ook alles mee gezegd. Voorzichtig nam ik een paar stapjes. Na wat trucs lukte het mij om aan te kleden, alleen kreeg ik het niet voor elkaar om schoenen aan te trekken. Gelukkig heb ik een paar instappers, door mijn vriendin ook wel uitgescholden als Donald Duckies. Die kon ik wel aantrekken, want zonder schoeisel kun je de straat toch niet op?

Geen opmerkingen: