maandag 8 februari 2010

Naar vergadering.

Het is weer de tweede week, dus zijn er de twee vaste vergaderingen, op maandag het trammuseum, op dinsdag ROVER.
Vandaag is een vreemde dag. Vorige week is een nicht overleden, en is mijn vader naar de uitvaart gegaan. Hij heeft de auto mee, dus ga ik met de bus. Sowieso zou ik met de bus naar de vergadering gaan. Met de auto is onzin, en de fiets is mij momenteel iets te koud. Ik ben namelijk nog niet helemaal van mijn darmproblemen, waar trouwens half Nederland last van schijnt te hebben, af. En voor een paar euro word ik gehaald en gebracht door een voertuig met chauffeur, wat wil ik nog meer! De verkeersstress laat ik lekker aan de chauffeur voorin over.
De bus zoeft nu langs mijn huis, en ik zie dat mijn auto alweer voor de deur staat.
Met een kwartiertje ben ik bijna op de plaats van bestemming. Ik ga eerst een hap eten. Daarna loop ik het laatste stukje.
En nu maar hopen dat de vergadering lekker snel doorgaat, ik ben zelf geen vergaderbeest. Waarschijnlijk zal ik een klein beetje geholpen gaan worden, er zijn een paar mensen die rond negen uur alweer weg willen.
Tot later!
Robert.
------------------
Het was bijna gelukt. Om 21.08 waren we klaar, en kon ik de bus van 21.22 halen. Heerlijk om voor tien uur weer thuis te zijn.
-----------------
Toen ik dit berichtje afsloot, kwam een dame uit Colombia naast mij zitten. Zij sprak alleen Spaans, een taal die ik zeer slecht spreek. Met wat handen en voetenwerk werd het trouwens wel een leuk gesprek.

Geen opmerkingen: