dinsdag 12 januari 2010

Een vergadering wel.

Zoals reeds gemeld via Twitter, moest ik vanavond naar een vergadering van ROVER Amsterdam. Op zich niets bijzonders, ik probeer deze vergadering iedere maand bij te wonen. Normaal wordt deze gehouden in een apart zaaltje in het Haarlems koffiehuis. Deze zaak was vanavond in zijn geheel afgehuurd, zodat wij moesten uitwijken naar een andere locatie, het naastgelegen Victoriahotel. Daar mochten we in de brasserie vergaderen. Mochten, dat wel, maar plezierig was anders. De tent is uiterst rumoerig, en het kostte nogal wat moeite om elkaar te verstaan. Ik had een enorme medelijden met de notuliste, die ons gepraat uit het geroesemoes moest ontleden, en het nog moest opschrijven ook.
Ach, we zijn weer een ervaring rijker. Ik zit inmiddels in de bus naar huis
Zodra ik thuis ben, komt dit verhaal meteen op Blogspot/Facebook/Myspace/Hyves.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: