maandag 18 januari 2010

Landelijke belangstelling.

Toen ik begon te bloggen, had ik eigenlijk maar een doel voor ogen, wat leesvoer creëren. Het is bijna uitgegroeid tot een dagboek, waar ik mijn ervaringen met "de wereld" deel.
Om het gevoel van schijnveiligheid te vermijden, staan al mijn blogaccounts wijd open, iedereen kan de blogs lezen, en ook reageren. Dat er ook anderen dan gemiddelde lezers meelezen ontdekte ik vandaag.
Ik werd gebeld. Een journalist had een stuk op mijn blog gelezen. Dit stuk sluit mooi aan op een artikel waar hij mee bezig is. Hij wilde weten of het stuk waarheid is. Een slimme vraag. Reken er maar op dat ik niet alles zomaar publiceer. Ik ken een columnist die, door een satirische column, behoorlijk wat problemen heeft gehad.
Ach, ik schrijf alleen maar voor de lol, en ik wil dat graag zo houden.

Geen opmerkingen: