dinsdag 19 januari 2010

Onderzoek.

Een paar jaar geleden werd ik gebeld door een onderzoeksbureau. Of ik het erg vond om af en toe gebeld te worden. Ach, onderzoek moet gebeuren, en als ik word lastig gevallen, is er in ieder geval iemand die met rust wordt gelaten. Interessant is het om er achter te komen wie de opdrachtgever is van het onderzoek.
De vraag van vandaag ging over koffie. Diegenen die mij kennen, weten dat dat niet aan mij besteed is. Wat voor een koffiezetapparaat ik in huis heb, hoeveel koffie ik drink en of ik binnenkort een nieuw apparaat ga kopen. Toen kwam het merk om de hoek. Van dat merk ken ik wel strijkbouten en ander klein huishoudelijk, maar geen koffiezetapparaten. En daarna kwamen de domme vragen. Of ik het produkt wil beoordelen en of ik blij zou zijn als ik een apparaat zou krijgen. Ja hoor, iets beoordelen wat ik niet ken, zou de interviewer nu echt geen hersenen hebben gekregen? Als iemand aangeeft een produkt niet te gebruiken, ga jij dan nog verder met vragen?

Geen opmerkingen: