woensdag 6 januari 2010

Minder tikfouten.

Mocht je je ineens afvragen waarom ik ineens minder tikfouten maak, is de oplossing dat mijn Nokia N78 na een jaar dienst volledig de brui eraan gegeven heeft. Na het display begaf een paar dagen geleden het toetsenbord het. Omdat ik het display voor een leuk prijsje kon "scoren", dacht ik dat met het toetsenbord ook te kunnen. Helaas, alleen voor de prijs van het toetsenbord kon ik drie displays kopen. Tijdens het "winkelen" naar een goedkoper toetsenbord kwam ik een Qtek PDA-tje tegen voor bijna dezelfde prijs. Toen ik erachter kwam dat het apparaatje over een volledig qwery-toetsenbord beschikt, was ik helemaal verkocht.
Gebeurde het bij de Nokia met T9 nog regelmatig dat een woord verkeerd herkend werd, omdat er op iedere toets minimaal drie letters aanwezig zijn, met een volledig toetsenbord gebeurt dit minder snel. Als er nu een letter fout staat, is het echt een tikfout.

Geen opmerkingen: