donderdag 28 januari 2010

Ja, het was druk op de weg.

Door de vorst is er flink wat schade ontstaan aan de wegen, met name aan de autosnelwegen. Omdat er vandaag fikse dooi was, heeft Rijkswaterstaat alles uit de kast gehaald om de ergste schade te herstellen. Dit was te merken. Direct na de ochtendspits werden op de A1 en A 2 rijbanen afgesloten zodat deze gerepareerd konden worden. De werkzaamheden zouden tot vijf uur duren Dat was inderdaad te merken, al de hele middag liep het verkeer problematisch. Het verkeer, dat normaal de autosnelwegen gebruikt, kwam nu door de steden en over de provinciale wegen. Gevolg, files in alle richtingen. Zelf had ik er alleen last van toen ik naar huis moest. De ritten die ik voor het werk deed, kon ik via allerlei sluipweggetjes afhandelen.
In ieder geval liggen de snelwegen er weer goed bij, dus kan men trots zijn bij Rijkswaterstaat, zo een snelle actie mag, wat mij betreft, wel vaker gebeuren.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: