zaterdag 2 januari 2010

Ziek tijdens oud en nieuw

Dat had ik weer. Woensdag liep ik de hele dag rond met darmkramp. Vervelend, dat wel, maar ik kon gewoon doorwerken, dus dat deed ik dan ook. Mijn vriendin had al een grapje gemaakt, dat ze met oudjaar om de normale tijd naar bed wilde. Ik kon niet vermoeden dat het inderdaad zou gaan gebeuren.
Toen ik donderdag opstond, kreeg ik nog steeds commentaar vanuit mijn onderbuik. Door de veelvuldige toiletbezoeken was ik 's avonds zo uitgeput, dat ik blij was dat ik onder de synthetische veren kon kruipen. Ik vatte ook vrijwel direct slaap, tot ik rond middernacht door het gepiep van mijn gsm werd gewekt. De diverse nieuwjaarsgroeten kwamen binnen, met direct daarna gevolgd door het rinkelen van mijn telefoon. Zoals de twitteraars al hebben kunnen lezen, heb ik naar een optreden gekeken van Kathleen en Paul de Leeuw met het liedje "Samen zijn" in swinguitvoering. Daarna heb ik nog gekeken naar een Belgische aflevering van de Barend Servetshow. Ik hoop alleen niet dat de Vlamingen denken dat we daadwerkelijk op die manier spreken, reeds, als het ware.
Na een klein uurtje was de herrie alweer aan het minderen, en ging het weer bedwaarts.

Geen opmerkingen: