zondag 15 november 2009

Blogje

Sorry, dat er op dit moment niet al te veel verschijnt. Ik ben momenteel wat langere epistels aan het schrijven, die ik misschien ook op de blog ga zetten. Deze gaan vooral over mijn belevenissen in het Duitsland en België. Vooral over België krijg ik de laatste tijd veel vragen. Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met de aandacht die K3 naar zich toe weet te trekken, in combinatie met de berichten van de afgelopen week.
Ik heb mij verder een paar dagen een beetje moeten ontzien. De darmkramp, waar ik vrijdag al over berichtte via twitter, blijkt iets hardnekkiger te zijn dan ik dacht. Ik was dan ook blij dat ik afgelopen zaterdag in Nederland mocht blijven. Aankomende zaterdag wordt het anders, dan staat er weer een rit België op het programma.
Tot later,
Robert.

Geen opmerkingen: