vrijdag 27 november 2009

Daar is Pretium weer.

Vandaag moest ik naar een klant. Ze had net een verbouwing van haar huis achter de rug, en haar televisie deed het niet meer. Wat verkeerd aangesloten snoeren en een digitale ontvanger die daardoor de kluts kwijt was bleken de oorzaak. Binnen het half uur had ik de dame weer aan beeld geholpen. Met een heer die bij haar de financiële zaken doet, raakte ik in gesprek." Komt dit door een router?", vroeg hij. Een router? De dame heeft niet eens een computer, wat moet ze dan met een router? En ja hoor, ik kon haast weer raden wie haar zo'n ding had weten aan te smeren, precies, ye good ole Pretium Telecom. Na de heer eerst gerust gesteld te hebben, dat de televisie niet onder die geintjes te lijden heeft gehad, heb ik hem wat tips gegeven om deze praktijk te beëindigen. Pretium maakt vaak de misser om contracten niet te registreren, en stuurt vaak ook geen bevestigingen.
Beste mensen van Pretium. Als jullie al iemand een poot willen uitdraaien door een internet met bellen pakket aan te smeren aan iemand van bijna negentig jaar, vraag dan eerst of ze wel een computer heeft. De verkooppraktijken zijn bekend, en ik hoop van harte dat deze dame onder dit contract, welke ze nog steeds niet ontvangen heeft, uit kan komen.
Mocht je trouwens proberen mij wat aan te smeren of proberen mij te bekeren, zal het je beste dag niet zijn. De gelaatsafdrukken van menig volk dat mijn pleegt lastig te vallen aan de deur, zit in die deur. Mijn deur is pas weer geverfd, dus het valt momenteel niet zo erg meer op, en ik zou de deur ook voorlopig graag netjes willen houden. Het verzoek is dan ook om niet meer aan te bellen, maar uw product als shampoo te gebruiken. Je zult merken dat je alles in je haar kunt smeren.

Geen opmerkingen: