dinsdag 12 augustus 2008

De bank deel 2

Vandaag ben ik inderdaad gebeld. De verhoging gaat niet per 1 augustus in, zoals op de site staat, maar per 1 september. Er is wat mis gegaan in de communicatie. Mijn intermediair meldde mij wel, dat ik mijn rekening gewoon kan opheffen. Vandaag vond ik een brief in de brievenbus van de SNS-bank. Wat ik al verwachtte, men wil mij per 1 september €2,45 per maand lichter gaan maken. Als klap op de vuurpijl krijg ik ongevraagd een bankpas in mijn maag gesplitst. Ik heb nooit een betaalrekening willen hebben bij de SNS-bank. Dit is nog een overblijfsel van de tijd van de CVB-bank, waar je een betaalrekening nodig had om spaargeld te kunnen afboeken en bijstorten, en als combinatie gratis was. Voor de kleine betalingen heb ik de postbank, alwaar ik ook een bankpasje heb. Daar staat nooit zoveel geld op dat als iemand een keer mijn pasje weet te skimmen, het ze meer kost dan ze ooit van mijn rekening kunnen afhalen. Overigens moet ik de Postbank ook in de gaten gaan houden. Waarschijnlijk gaan ook zij hun tarieven grondig verhogen. Wordt vervolgd......

Geen opmerkingen: