donderdag 25 september 2008

Mistig hè?

Vanmorgen moest ik vroeg uit de veren. Toen ik de gordijnen open deed, zag ik nog weinig. Een beetje schijnsel dat wel, maar de auto's op de parkeerplaats waren niet te onderscheiden. Toen ik mij gewassen en aangekleed had wist ik het zeker, noch mijn ogen noch mijn ramen waren smerig, het was gewoon mistig. Ik begon mijn ritje. Valt je trouwens op, dat de mensen die hun mistlampen aanzetten, en daarmee aangeven behoorlijk last te hebben, vrolijk door blijven scheuren? Het zijn trouwens meestal dezelfden die met helder zicht die lampen vergeten uit te zetten. Wist je dat je de mistlampen pas mag ontsteken bij een zicht van minder dan 50 meter? In ieder geval reed ik vanmorgen in een klein wereldje rond, maar wist toch mijn adresjes te vinden. Oké, ik heb een beetje vals gespeeld, ik had voor de zekerheid de navigator aangezet, ik heb geen zin in verrassingen, zeker niet op de weg.

Geen opmerkingen: