zaterdag 20 september 2008

Ritje met hindernissen

Vandaag had ik een "korte" rit België naar Wilsele, vlakbij Leuven en Merksem, vlakbij Antwerpen. Omdat er vandaag een donateursdag op het trammuseum was en de voorzitter met vakantie, werd gevraagd of ik wilde speechen. Normaal is dat ook geen probleem, ware het niet, dat vandaag de terugrit met hindernissen verliep. Het begon bij Zemst, waar een busje door de middenrail ging, en over een zandhoop ging die daar ligt voor de aanleg van een nieuwe spoorlijn. Hoe het overigens met de bestuurder is afgelopen weet ik niet, er stond wel een ambulance bij. De foto heb ik overigens geschoten toen een takelwagen achteruit stak, en het verkeer stil stond. Bij St. Job werd aan de weg gewerkt. Ook hier was een aanrijding gebeurd. Tenslotte was de A27 afgesloten, en mocht ik over de A59, en inderdaad, ook daar een aanrijding. Dat maakte dat een ritje van normaal anderhalf uur een uurtje langer duurde, en ik dus te laat bij het trammuseum zou aankomen. Gelukkig was het programma daar ook uitgelopen, zodat alles toch nog op zijn pootjes terecht kwam.

Geen opmerkingen: