woensdag 19 november 2008

Domme koe.

Ik weer. Ik heb net mijn computertje weer aan de gang, de EEE wel te verstaan.Vorige maand schreef ik over de versie 8.10 van Ubuntu die net uit was. Meestal wordt kort daarop al een voorproefje gegeven van de versie die komen gaat. De volgende versie gaat het nummer 9.04 krijgen, en heeft als releasemaand april 2009. Diegenen die Ubuntu een beetje kennen, weten dat je de updates via de update-manager kunt krijgen. Als je een beetje met het systeem kunt omgaan, kun je ook updates doen die nog niet vrijgegeven zijn. Dit laatste had ik gedaan. Het systeem meldde dat de versie 9.04 beschikbaar was. Pas toen ik ging installeren, keek ik wanneer de eerste testversie beschikbaar zou zijn. Deze komt op 21 november. Gevolg, mijn computertje zocht zich rot naar programma's die er nog helemaal niet waren. Vanmorgen heb ik de EEE versie van Ubuntu weer op het dingetje gezet, en zie, ik ben er weer!
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: