zondag 2 november 2008

Weekeinde

Terwijl mijn vriendin tracht te pinnen, zit ik lekker in de zon dit stukje te tikken. Ze zijn sinds lange tijd weer eens naar de oosterse markt. De voorraad flikken moest nodig aangevuld worden. We nemen gelijk de gelegenheid te baat om de meest exotische etenswaren te kopen bij een gigantische chinese supermarkt. Ah, mijn vriendin staat nu aan de pinautomaat een deel van haar rijkdom uit de muur te rukken. Ze gaan weer verder. Later!
Na een bezoekje aan mijn moeder, zijn we weer thuis. Meteen laat de zon zich ook niet meer zien. Gelukkig was het weer vandaag een stuk beter dan gisteren. Hebben jullie ook zo een regen gehad? Nou, ik wel, en dan nog op de wekelijkse rit Belgiƫ. Door de regen waren er diverse slippartijen. Dit komt omdat er op de meeste wegen afgevallen blad ligt. In combinatie met vocht krijg je een substantie die nog verraderlijker is dan ijs. Onderweg heb ik eenmaal een ongeval gezien, waarbij iemand zijn wagen niet tot stilstand heeft kunnen krijgen, en twee auto's waar ik in de koplampen keek, in een bocht remmen op de snelweg is toch niet zo een slimme actie. Ik hoop alleen maar dat er geen gewonden bij zijn gevallen.
Ik ben in ieder geval het grootste deel van het weekeinde weer heel door gekomen.
Werkse,
Robert.

Geen opmerkingen: