maandag 17 november 2008

Weekeinde

Zo, ik ben weer onbeschadigd het weekeinde, of weekend, doorgekomen. Het was een lekker weekeinde, waarin ik geen verplichtingen had. De verjaardag van mijn vriendin hebben we dunnetjes gevoerd in het verpleeghuis bij mijn moeder. Vorig weekeinde hadden we het al uitgebreid gevierd in Groningen.
Ik mocht dus zondag lekker uitslapen. Ik werd ook pas rond negen uur wakker. Na lekker gedoucht te hebben, ging het richting mijn vriendin, waar een brunch stond te wachten, het was inmiddels elf uur.
Een lekker rustig dagje dus.
De zaterdag was ook al lekker gegaan. Ik moest naar het zuiden, en had daarvoor een half uurtje extra uitgetrokken, omdat de A27 afgesloten was. Hoewel de omleidingsroutes via de A16 en de A2 waren, stuurde mijn navigator mij toch de vrijwel uitgestorven A27 op om mij, vanaf Meerkerk, binnendoor naar Dordrecht te sturen. Met maar tien minuten vertraging kwam ik in Antwerpen aan. En een ritje door het prachtige Zuid-Hollandse landschap is best aan te raden. Daarna ging de rit verder naar Leuven, waar ik onderweg bij het knopppunt Machelen van de Brusselse ring, een Nederlandse personenwagen achterstevoren tegen de vangrail aan geparkeerd zag staan, met fikse schade natuurlijk. Gelukkig hebben deze mensen het er heelhuids van af gebracht. Minder goed ging het die nacht, waarbij drie jongedames het leven lieten door bij Schoten tegen een viaduct aan te rijden.
Ik ga mij maar weer eens vermoeien.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: