zaterdag 17 oktober 2009

Einde seizoen 2009

Vanavond heb ik mijn laatste reguliere passagiersrit van dit jaar op de museumtramlijn gemaakt. Gezellig hoor. Omdat er niet op de haltes gestopt hoefde te worden en er geen andere wagens op de lijn zaten, kon ik lekker met de passagiers keuvelen, en kon ik de mensen één en ander uitleggen over de omgeving. Vanaf volgende maand zijn er Sinterklaasritten en in December de Kerst- en Oliebollenritten. Ik zit dus voorlopig niet stil.
Leuk is dat er alweer gewerkt gaat worden aan het seizoen 2010, waarin de museumtramlijn 35 jaar bestaat. Een andere jubilaris komt aankomend jaar ook langs, Theatergroep Troost. Deze groep bestaat aankomend jaar 10 jaar, en is zo langzamerhand een vaste verschijning op de lijn geworden.
Ik blijf dus bezig.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: