woensdag 21 oktober 2009

Stoeien met communitysites.

Na Blogspot, ben ik sinds vorig jaar ook te vinden op Hyves, en sinds kort ook op Facebook en Twitter. Of het een zege is voor de mensheid weet ik niet, dat mag je zelf bepalen. Het is voor mij grappig om te zien hoe de verschillende sites werken, en om de sites een beetje naar mijn wens te krijgen. Om het gemakkelijk te maken, zijn de drie sites gewoon doorgekoppeld. In ieder geval werkt het bloggen nu prima.
Dan is er in Nederland een uitspraak geweest over het embedden van muziek. Veel mensen hebben op hun sites filmpjes staan van Youtube. Sinds kort is dit weer toegestaan in Nederland. Omdat ik het van de andere sites niet weet, Facebook en Blogspot vallen onder de Amerikaanse wetgeving, staan de links daar niet op, maar moet je gewoon even gaan kijken op robertlogger.hyves.nl. Je kunt daar allerlei clipjes vinden van wat minder bekende of vergeten muziek.

Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: