woensdag 23 juli 2008

Bericht 75

Inmiddels is dit alweer het 75e bericht. Het kan natuurlijk gaan over de zoveelste verzakking bij de NZ-lijn, dit keer bij de IJ-tunnel. Nu is de IJ-tunnel voor het normale verkeer afgesloten. Bij het afbreken van het uitgebrandde gebouw van de TU-Delft kwam een betonplaat bovenop een kraan terecht. De kraandrijver kwam er na drie uur beklemd te hebben gezeten, er vrijwel ongeschonden uit. In Gent explodeerde vannacht een eettentje tijdens de Gentse feesten. Helaas zijn hierbij wel gewonden te betreuren. De exploitant zou vandaag een nieuw tentje openen. Veel sterkte voor de slachtoffers. Gisteren was het tijdens de sleutelavond op het trammuseum lekker druk. De 41, die afgelopen zondag zijn stroomafnemer kraakte, werd gisteren gerepareerd, en is weer in dienst. Met een collega heb ik een van de lichtseries van de 206 gerepareerd. Deze had een hele nare storing, welke een combinatie bleek tussen een defecte TL-buis en ge-oxideerde voetjes. Al een tijdje klaagt de muziekindustrie dat ze zo weinig cd's verkopen. Dat komt volgens hun door het vele downloaden. Mijn tegenvraag is, wat valt er nog te downloaden. De muziek is zelfs zodanig dat zenders als TMF en MTV ook programma's uitzenden die niets met muziek te maken hebben. Toen ik eens een kennis wat muziek uit de jaren 80 liet horen, stond hij verbaasd dat dat tussen de twintig en dertig jaar oud was, en zelfs in de huidige tijd hitpotentie heeft. En het belangrijkste is dat ik vandaag exact 9 jaar en 365 dagen met Wilma omga. Morgen tijd voor een klein feestje. Of ik bloemen meeneem? Nee, Wilma heeft een hekel aan bloemen. Ik verzin wel wat.

Geen opmerkingen: