zondag 13 juli 2008

Het weekeinde

Afgelopen donderdag kwam een klant een arsenaal aan versterkers brengen. Zijn hardrockband moest een optreden verzorgen, maar het spul was stuk. Zijn vaste reparateur had een reparatie afgeraden, kortom een klusje voor ons. Mijn broer en ik kregen de dingen werkend, zodat de band met haar eigen spullen kon optreden. Helaas hadden ze al vervangende apparatuur gehuurd. Zaterdag was ik na het werk naar Groningen gegaan. Naarmate ik meer naar het noorden kwam, des te harder ging het regenen. Ik moest denken aan de openluchtvoorstellingen, die zouden plaatsvinden in Amsterdam. Toch nieuwsgierig, keek ik op buienradar. Gelukkig, Amsterdam was onbewolkt, en zelfs de wind was gaan liggen. Dat was afgelopen dagen wel anders. De theatergroep, die op het trammuseum optrad, werd dwarsgezeten door de weergoden. Waren twee dagen volledig verregend, de andere dagen liet de wind zich gelden, waarbij we vrijdag zelfs moesten ingrijpen. Na de hectiek van afgelopen week, dacht ik vandaag lekker uit te kunnen slapen, om mijn slaapachterstand wat in te kunnen halen. Nou, dat ging niet helemaal goed. Om 8 uur was ik klaarwakker, en kon ik niet meer in slaap komen. Blijkbaar was mijn biologische klok een beetje van slag. Aankomende week heeft deze tijd om tot rust te komen. Naast het werk, heb ik maandag een vergadering, ga ik dinsdag weer sleutelen. En aankomende zondag heb ik weer dienst(21) op de museumtram. Kortom een normale week. Tot ziens!

Geen opmerkingen: