zaterdag 12 juli 2008

Laatste avondje voor mij.

Zo, voor mij zit er een week werken met Troost er op. Ik moet eerlijk zeggen dat een week met korte nachtjes nu toch een beetje begint op te breken. Zo rond half twee je bed induiken, om vervolgens om zeven uur weer op te staan, komt op protesten van het lichaam, en vooral de ogen, te staan. In ieder geval was dit een leuke belevenis die ik niet heb willen missen, dit is een leuke groep mensen die ik graag terug zou zien. Overigens was het vanavond hartstikke druk, ondanks het feit dat het openluchttheater vandaag ook weer begonnen is. Mocht je nog willen kijken, zaterdagavond is de laatste kans! En ik? Ik ga van het weekeinde samen met mijn vriendin naar Groningen. Afgelopen week heeft zij mij wat weinig gezien. Dat er geen foto bij dit artikel zit, komt omdat ik er 27 in totaal heb gemaakt, en anders de tekst niet meer terug te vinden is. Ik heb ze apart in het fotoalbum gezet.

Geen opmerkingen: