zaterdag 5 juli 2008

Inbraak

Vannacht, zo rond 4.45 uur, werd ik wakker van een of ander figuur zonder verstand. Met zijn opgevoerde snorfiets, stond hij op de inrit van het parkeerterrein te gassen. Terwijl ik mijn raam opende hoorde ik glasgerinkel. Het raam van de kroeg werd ingegooid. Zoals op bijgaande foto te zien is, was het nog donker, en dus was het moeilijk te zien wat voor gasten het waren. Het enige wat ik kon doen was de gasten wegjagen. Ik greep mijn fototoestel, en probeerde foto's te maken. Helaas kaatste het balkon teveel licht terug, anders had ik misschien wat meer op de foto kunnen zien. In elk geval was het de, waarschijnlijk jonge, heertjes te heet onder de voeten geworden, en ze vluchtten. Rijst bij mij de vraag, hoe kunnen dat soort gastjes op dat tijdstip nog op straat rondhuizen? Ik ben in ieder geval weer snel mijn bed ingedoken, en de eigenaresse van de tent bedankte de buurman.

Geen opmerkingen: