vrijdag 4 december 2009

Boze klant

Gisteren had ik een boze klant. "Ik probeerde je gisteren op je 06 te bellen, maar je nam niet op!" Vreemd, ik had geen gemiste gesprekken. "Welk nummer heeft u dan gebeld?", vroeg ik."Nou", vervolgde de man,"ik belde u op 0494." Ik onderbrak de man."0494? Welke tekst staat er voor dat nummer?""GSM BE", antwoorde de man. Ja, onderaan mijn Email staat ook een Belgisch gsm vermeld, vandaar de letters BE, de landcode van België.
Ik was eigenlijk benieuwd waarvoor de man belde. Zijn tv deed het niet, en hij wilde persé een programma zien. Later bleek dat door een stroomstoring de kabeltelevisie was uitgevallen, en hij gewoon bij de buren had kunnen informeren." Ik heb geen contact met mijn buren", was zijn verweer. Ik denk er het mijne van.

Geen opmerkingen: