dinsdag 22 december 2009

Winter in Nederland

Een hoop mensen is blij dat er een witte Kerst aan komt. Inderdaad, het zou weer een unieke gebeurtenis zijn. Maar waarom moet de sneeuw gelijk met bakken tegelijk naar beneden komen? In Uithoorn lag gisteren 15 centimeter sneeuw op ons parkeerterrein, waardoor onze auto's niet eens het terrein op konden. Gisteren en ook vandaag, het ging even dooien, hebben we de sneeuw geruimd. Mocht ik vanavond wat stijfjes overkomen dan weet je waar het van komt.
Inmiddels is de eerste regen hier alweer gevallen, overigens direct gevolgd door een sneeuwbui.
Tijdens het sneeuwruimen is wel een slachtoffer gevallen, mijn "Belgische" GSM. Deze gebruik ik voor mijn Belgische GSM-kaart, maar ook om te twitteren, te bloggen en te fotograferen. Vooral aankomende zaterdag zal het lastig zijn. Mijn vriendin en ik gaan dan naar Antwerpen, en ik gebruik mijn GSM dan als plattegrond. Nu zal dit gewoon een ouderwets boekje zijn. Bij het sneeuwvegen is de GSM klem komen te zitten, en is het display gekraakt. Ik heb inmiddels een nieuw scherm kunnen bestellen, dus binnen een paar weekjes zou het ding weer moeten functioneren.
Robert.

Geen opmerkingen: