maandag 7 december 2009

Op zoek naar een oude kennis.

Ik had al eens geblogd over mijn vakanties in de Duitse stad Kassel. Door een kennis, die regelmatig in Nederland kwam, was ik in contact gekomen met een echtpaar in dezelfde leeftijd als mijn ouders. Dat heb ik ook geweten, als ik er was, werd ik, en destijds ook mijn toenmalige vriendin, binnengehaald als kinderen die thuis kwamen. Helaas ging dit paar uit elkaar, en raakte het contact verloren. Een paar jaar later lukte het mij weer om contact te krijgen met de vrouw. Mijn huidige vriendin had ik uitgelegd hoe de vork in de steel zat, en we zijn er op bezoek geweest. Helaas is naderhand het contact weer verloren gegaan.
Toevallig zag ik op facebook een broer van de dame in kwestie. Hopelijk lukt het mij via hem het contact te herstellen.

Geen opmerkingen: