vrijdag 10 oktober 2008

Een rustige zaterdag.

Zo, ik ga een rustige zaterdag tegemoet. Voor de meeschrijvers heb ik de volgende rit, Amstelveen, Dendermonde, Leuven, Uithoorn, Groningen. Als je het snel uitspreekt, lijkt het niets, maar het is toch zo'n slordige 750 kilometer wat ik morgen onder mij door zal zien gaan. Of ik het erg vind? Nee hoor, deze rit rij ik zowat op automatische piloot, dat wil zeggen, de rit vermoeid mij niet echt. Het is vooral belangrijk om een paar pauzepunten in te lassen.
Van het weekeinde gaan mijn vriendin en ik de twee neefjes van acht en tien jaar oud aanmoedigen tijdens de 4 mijl. Voor de tienjarige is het inmiddels al de derde keer dat hij deze loop gaat doen.
Mocht je morgenavond een mengelmoes van Nederlands, Vlaams en Gronings uit mijn mond horen komen, dan weet je in ieder geval waardoor dit komt.
Moi he!

Geen opmerkingen: