woensdag 1 oktober 2008

Van alles.

Toen ik vanmorgen opstond, en de weersverwachting zag, werd ik niet vrolijk, en je weet, het is moeilijk mijn chagrijnig te krijgen. De weergoden verzagen storm, regen en onweer. Nou, en dat kwam, vooral vanmiddag. Naast de regen, die met bakken omlaag kwam, kwamen ook allerlei attributen door de straat zeilen, welke normaal aan bomen thuis horen. Blaadjes zegt u? Nou dit was meer in de afdeling takken.
Ik hoop dat het morgen wat beter weer wordt. Ik heb een ritje Vlaanderen, te weten Merksem, Betekom en Arendonk. Het zou fijn zijn als dit lekker met een zonnetje kan gebeuren. De weersverwachtingen voorspellen echter een onstuimige dag.
Als bij toeval, krijg ik twee mailtjes binnen van klasgenotes van de bassisschool. Ze hadden mijn naam op Hyves ingetikt.
Vanmiddag kreeg ik een telefoontje."Goedemiddag meneer, uw auto is klaar." Mijn auto? Die staat voor de deur. "Oh", klinkt het,"ik heb verkeerd gedraaid." Gelukkig legde deze man de schuld bij zichzelf. Meestal klinkt het,"ik ben verkeerd verbonden." Ik heb dan de neiging om het telefoonnummer van de eerste hulp te geven, iemand die verkeerd verbonden is.....
Gisteren nog Radar gezien over de verkooptechnieken van Pretium telecom? Mijn vriendin is inmiddels heel handig geworden in het afwimpelen van dit soort gasten. Draai het gesprek direct om, en doe alsof je verkeerd heb gedraaid, verontschuldig je, en hang gewoon op.

Geen opmerkingen: